foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

Nieuwe directeur Rabobank Hart van De Meierij

rabobankhartvandemeierij2Regio - Na drie turbulente maar ook succesvolle jaren, is René Jansen vertrokken als ‘kopman’ van de lokale Rabobank. Sinds begin april is hij werkzaam bij Rabobank Centraal in Utrecht, als Chief Risk Officer Bedrijven Nederland. Het vertrek van René bij Rabobank Hart van De Meierij betekent een nieuw begin voor Tatjana Schreuder-Tijhuis. Zij is door de lokale raad van commissarissen benoemd als nieuwe directeur. In het afgelopen halfjaar heeft Tatjana in diverse rollen de bank leren kennen waardoor zij nu een vliegende start kan maken. (foto & info: Rabobank Hart van de Meierij)

Meest thuis
De 41-jarige Tatjana, geboren in Almelo maar voor haar werk steeds verder afgezakt naar het zuiden, heeft een weloverwogen keuze gemaakt voor de functie als directeur bij deze Rabobank. ‘Ik heb bij meerdere financiële dienstverleners gewerkt, maar bij Rabobank voel ik mij het meest thuis. Ik tref hier medewerkers aan met een oprechte drijfveer om het voor de klant goed te doen. De verhouding tussen mens- en resultaatgerichtheid vind ik bij een coöperatieve bank beter in balans dan bij een aandeelhoudergedreven organisatie. De lokale invloed die wij commercieel en op de lokale leefomgeving kunnen uitoefenen, met achter ons een solide merk als Rabobank, is wat mij betreft uniek. Ik vind het fantastisch dat zoveel klanten de weg naar ons weten te vinden voor bijvoorbeeld een financiering, zodat we ook maatschappelijk het nodige kunnen terugdoen. En waarom een bank in Brabant? Ik houd van de Brabantse gezelligheid. Brabanders weten, nog meer dan Twentenaren, het leven te vieren. En daar doe ik graag aan mee.’


Gezond verstand en een open hart
‘Ik zoek de posities op om van zo groot mogelijke toegevoegde waarde te zijn. Dus toen René zijn vertrek aankondigde zag ik een opening ontstaan om van nog meer betekenis te zijn. Ik zie mijzelf overigens zeker niet als de belangrijkste persoon binnen de bank. Dat zijn de medewerkers. Dat ik hen kan en mag faciliteren om onze klanten optimaal te bedienen, dat vind ik mooi. Mijn doel is om de afstand tussen de bank en de markt zo klein mogelijk te maken. Dat is een flinke opgave in een spannende tijd van voortdurende veranderingen. Rabobank richt zich op meer wendbaarheid, omdat we in staat moeten zijn om voortdurend met de tijd mee te gaan. Mijn enthousiasme is ook direct mijn valkuil: ik vind veel leuk en dien soms te beseffen dat niet alles vandaag kan. Anders ren ik in mijn enthousiasme mijzelf voorbij. Ik neem dan ook de tijd om het marktgebied en de klanten te leren kennen. Mijn credo: ‘Bankieren met gezond verstand en een open hart.’ Dat gaat niet alleen op voor onze klanten, maar zeker ook voor mijzelf.’
 rabobankhartvandemeierij

De Hoevenbraak

Klik > website

Klik > Website

IT-OK

Klik > website

Klik > Website

InSchijndel

Klik > website

Klik > Website

De Verfzaak

Klik > website

Klik > Website

De Nachtegaal

Klik > website

Klik > Website

TVSchijndel adverteren

Klik > website

Klik > Website

Foto Keetels

Klik > website

Klik > Website

20 FIT

Klik > website

Klik > Website

The Social Club

Klik > website

Klik > Website

PLUS

Klik > website

Klik > Website

TVE

Klik > website

Klik > Website

Lacros

Klik > website

Klik > Website

Dennis van der Ven

Klik > website

Klik > Website

ANGRO

Klik > website

Klik > Website

De Beddenwinkel

Klik > website

Klik > Website

Scootmobielen Veghel

Klik > website

Klik > Website

Vakmeester Guus

Klik > website

Klik > Website

Copyright 2025  TVSchijndel, Je ziet ons echt overal

//