Daarnaast informeren ze je graag hoe ze je zo goed mogelijk van dienst kunnen blijven:
In de winkel:
Ze vragen de klanten om zoveel mogelijk te betalen met pinpas in plaats van met contant geld. Goed om te weten dat hun betaalterminals regelmatig worden ontsmet.
Indien je contant betaalt, leg dan het geld op de kassabalie en vermijd daarmee handcontact met de kassamedewerkers.
De persoonlijke gesprekken kunnen alleen met de inachtneming van voldoende afstand (1,5 m) worden gevoerd.
Alle koffiehoeken en Goed van Smaak lunchcafe’s zijn in alle winkels van Het Goed gesloten.
Het klantentoilet blijft in alle winkels tot nader order gesloten. Excuses voor het ongemak.
Afleveren van spullen bij de vestiging:
Zij vragen de klanten om de door hen gegunde goederen op een tafel te plaatsen of bij grotere items ernaast. Ook hier zal geen sprake zijn van direct contact en vragen ze afstand te bewaren van de medewerkers.
Bezorg- en ophaalservice:
Hun ophaalservice haalt tijdelijk alleen spullen op die voor de deur buiten geplaatst zijn. Voor een bezorging geldt dat zij de producten tijdelijk brengen tot aan je voordeur.
Dit geldt ook voor appartementen of tehuizen. Hun medewerkers blijven buiten en zullen niet bij een huis of gebouw naar binnen gaan. Ook hier vragen ze om afstand te bewaren.
De ontwikkelingen gaan snel, dagelijks nemen ze nieuwe maatregelen. Kijk op hetgoed.nl voor de laatste updates.
Het Goed wil je bedanken voor je begrip en vertrouwen, ook in deze tijd.
Het is een bijzondere periode voor ons allemaal. Samen proberen we het zo goed mogelijk te doen en helpen we elkaar waar het kan. Samen maken we Het Goed.