Regio- Reizigers in Brabant kunnen vanaf 2 september 8.00 uur een gesprek starten met Arriva via WhatsApp. Door WhatsApp in te zetten als contactmogelijkheid verwacht de vervoerder een wens van veel reizigers in vervulling te laten gaan. Dagelijks worden er al heel wat vragen en opmerkingen afgehandeld via Facebook en Twitter. Door WhatsApp als kanaal toe te voegen vindt er nog meer één-op-één contact met de klant plaats. Reizigers voeren het gesprek met het webcareteam van Arriva, de medewerkers die nu ook klanten helpen via Facebook en Twitter. Dit betekent ruime openingstijden: maandag t/m vrijdag van 6.00 tot 23.00 uur en in het weekend en op feestdagen van 7.00 tot 23.00 uur.
Om een gesprek met Arriva te voeren kan het WhatsApp nummer +31 629575686 toegevoegd worden aan de contactenlijst van de telefoon. Daarna kunnen reizigers eenvoudig een gesprek starten.
Op maandag 2 september zijn er promotieteams aanwezig, op de busstations in Breda, ’s-Hertogenbosch en Tilburg, om de start van Whatsapp als nieuwe contactmogelijkheid bekend te maken.